77 sezono komunikacijos kampanija – viena geriausių „PR Impact Awards“

Lietuvos nacionalinio dramos teatro 77 sezono komunikacijos kampanija „Treniruok ir sielą“ buvo įvertinta tarptautiniame komunikacijos projektų konkurse „PR Impact Awards“.  Ketvirtą kartą organizuojamas geriausių ryšių su visuomene ir komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Impact Awards“ šiemet pasižymėjo savo tarptautiškumu: paraiškas teikti buvo kviečiamos organizacijos iš 9-ių Baltijos jūros regiono šalių.

LNDT komunikacijos kampanija „Treniruok ir sielą“ pelnė antrą vietą Integruotos komunikacijos projektų kategorijoje. Pirmą vietą šioje kategorijoje pelnė estų sukurta nulinio biudžeto „Barking“ parkavimo aplikacijos prekės ženklo kampanija – „META Advisory Group“. Integruotos komunikacijos kategorijoje varžėsi 18 projektų. Iš viso konkursas šiemet sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – 123. Aktyviausiai paraiškas iš užsienio kompanijų teikė Estijos ir Latvijos įmonės.

LNDT komunikacijos kampanija „Treniruok ir sielą“ buvo sukurta bendradarbiaujant su reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“, videoreklamos gamybos studijomis „TAPE“ ir „Idée fixe“. Daugiau apie 77 sezono komunikacijos idėją galite skaityti – čia.

Įvairūs komunikacijos projektai varžėsi vienuolikoje kategorijų: Geriausias korporatyvinės komunikacijos projektas; Geriausias rinkodaros komunikacijos projektas; Geriausia integruotos komunikacijos kampanija; Geriausias viešojo sektoriaus komunikacijos projektas; Geriausias NVO komunikacijos projektas; Geriausias krizių komunikacijos projektas; Geriausias socialinės atsakomybės projektas; Geriausias vidinės komunikacijos projektas; Geriausias renginys; Geriausia socialinių tinklų kampanija; Geriausia nuolatinė komunikacija socialiniuose tinkluose.

Komunikacijos projektus vertino kompetentinga komisija – komunikacijos ir rinkodaros profesionalai iš Didžiosios Britanijos, Belgijos, Italijos, Rusijos, Bulgarijos, Estijos ir Lietuvos.

Visi konkurso laimėtojai – čia