VERSMĖ 2017. Hans-Werner Kroesinger ir Regine Dura kūrybinės dirbtuvės

  • Režisierius

    - -

  • Trukmė

    6 val. 30 min.

  • Salė

    Salė „Po palme“, 2 aukštas

  • Dirbtuvės vyks anglų kalba, visos vietos jau užimtos

Apie

Hans-Werner Kroesinger ir Regine Dura (Vokietija)

Dokumentinio teatro režisierius, kurio spektaklį „Teatro atminimo akmenys“, statytą bendradarbiaujant su Regine Dura, šiemet „Sirenų“ festivalio programoje pristatė Goethes institutas. Hansas-Werneris Kroesingeris 1983–1988 m. studijavo dramą Taikomojo teatro institute Gyseno universitete (kurso vadovai – Andrzejus Wirthas ir Hansas-Thiesas Lehmannas). Dar studijų laikais pradėjo dirbti režisieriaus Roberto Wilsono asistentu ir dramaturgu, 1989 m. dalyvavo kuriant Heinerio Müllerio „Hamlet/Hamletmachine“ Rytų Berlyne.

Nuo 1993 m. kuria spektaklius garsiausiuose valstybiniuose ir nepriklausomuose teatruose. Kartu su savo kūrybine bendražyge Regine Dura tapo ryškiausiais dokumentinio teatro kūrėjais Vokietijoje. 

 

Sienos ir tvoros

 

Lietuva dvimetrine tvora saugo savo sieną su Rusijai priklausančia Kaliningrado teritorija, taip tikėdamasi geriau apsisaugoti nuo kontrabandininkų ir galbūt nuo pačios Rusijos. 

Europos Sąjunga nenuilstamai dirba statydama „Europos fortą“. Tačiau iškyla klausimas – ar geros tvoros kuria gerus kaimynus?

Kai prasideda kalba apie pabėgėlius, atsiranda „kito“ dominavimo baimė, baimė būti „paskandintam“ tų, kas ateina į „mūsų“ šalį ir pasiima tai, kas priklausė „mums“. 

„Linkčiau nesidalinti“ skelbė vienas plakatas, kalbantis apie socialinę praradimo baimę ir norą apsaugoti teritoriją, turtą, „gerą gyvenimą“. „Linkčiau nesidalinti“ aidi kaip „neturime pakankamai, kaip galime duoti kitiems“. Bet kuriuo atveju, klausimas galėtų būti ir toks: ar mes pelnomės iš sienų ir tvorų, ir jei pelnomės, tuomet – kaip? Ar yra toks dalykas kaip geros sienos / tvoros?

Šiose kūrybinėse dirbtuvėse norėtume analizuoti sienų ir tvorų koncepciją, vieniems matomą, o kitiems – neregimą. Kūrybinių dirbtuvių metu bus suteiktos priemonės, kuriomis galima priartėti prie dokumentinio teatro. 

UŽDUOTIS: Kiekvienas iš dalyvių turėtų atsinešti kažką, kas jam ar jai asmeniškai yra susijęs su sienomis ir tvoromis. Tai galėtų būti laikraščio straipsnis, istorija, literatūrinis tekstas, objektas, piešinys, daina, nuotrauka ir t.t. Daiktas turėtų būti naudingas pasakojant istoriją, susijusią su sienų / tvorų problema. Šie objektai, tekstai ir t.t. bus mūsų kūrybinio darbo atspirties taškas.

Kūrėjai

Galerija

Rodyti daugiau

Komentarai

Komentarų nėra.
Kviečiame dalintis įspūdžiais apie spektaklį.