Nullo Facchini seminaras. ĮŽMOGINTAS TEATRAS

  • Režisierius

    - -

  • Salė

    Studija

  • Renginys nemokamas

Apie

Gruodžio 5 d. 19 val. LNDT Studijoje vyks seminaras, kuriame Nullo Facchini pristatys įžmoginto teatro kūrimo specifiką, „Cantabile 2“ teatro veiklą ir „In touch“ tinklą, vienijantį interaktyvių, įžmoginto teatro spektaklių kūrėjus Europoje. Seminarą moderuos Jonas Dagys. Įėjimas nemokamas ir seminaras atviras visiems, norintiems susipažinti su kitokiomis teatro formomis ir jų kūrėjais.

1983 m. Danijoje Nullo Facchini įkūrė teatrą „Cantabile 2“, besiorientuojantį į darbo su žiūrovu specifiką. Pagrindinis jų darbą apibūdinantis terminas – tai  įžmogintas (angl. human specific) teatras, kurį kuriant aktoriai ir žiūrovai tampa priimančiais, reaguojančiais, atsakančiais ir veiksmą kuriančiais dalyviais. Teatro „Cantabile 2“ kūrybiniai eksperimentai kviečia žmones į atvirą dialogą, pristato spektaklius, skirtus vienam-dviem žiūrovams, kiekvieno auditorijos atstovo potyris jų spektakliuose – unikalus, kaip ir aktorių santykis su kiekvienu dalyvaujančiu žmogumi. Facchini kūrybinių dirbtuvių Vilniuje metu bus galima iš arti susipažinti su įžmoginto teatro kūrimo principais, nagrinėti interaktyvumą, žiūrovų dalyvavimą spektaklyje ir intymumą sceninėje erdvėje.

Savita „Cantabile 2“ įžmogintoteatro savybė – vaidmenų ir apsimetinėjimo koncepcijos atsisakymas. „Cantabile 2“ kūrėjų manymu, kai tik žiūrovas supranta, kad aktorius vaidina vaidmenį, jis pajunta atstumą, dirbtinę realybę, saugią ribą tarp savęs ir spektaklio. Savo spektakliuose „Cantabile2“ aktoriai atskleidžia intymius savo asmenybės aspektus ir net paslaptis, dalijasi su žiūrovais fizine arba protine veikla, paprastai ir tikrai vykstančia čia ir dabar. Žiūrovas tampa visapusišku spektakliu dalyviu.

„Mūsų spektakliuose joks fizinis objektas neapsimeta kažkuo kitu, viskas yra tik tai, kas yra. Ašaros – tai ašaros, akmenys – tai akmenys. „Cantabile 2“ įžmoginto teatro kūriniai apima visuotinį ir asmeninį pasaulius. Analizuodami žmogaus atminties ir asociatyvių mechanizmų veikimą kuriame spektaklius, turinčius emocinių šablonų savybių: teatrinių įvykių seką, sukeliančią individualią kiekvieno žiūrovo reakciją“, – sako kūrėjai iš Danijos.

 

 

 

Kūrėjai

Komentarai

Komentarų nėra.
Kviečiame dalintis įspūdžiais apie spektaklį.