84-ąjį Lietuvos nacionalinio dramos teatro sezoną pristačiusi reklaminė kampanija „Neik į teatrą“, kurią sukūrė reklamos agentūra TRUTH, gegužės 7 d. „Verslo žinių“ organizuojamuose „Password“ apdovanojimuose pelnė prizą kaip efektyviausia mažo biudžeto įvaizdinė rinkodaros kampanija.
„Teatras dažnai siūlo žvelgti į žaizdotesnes gyvenimo teritorijas, todėl praėjusį sezoną pradėjome apvertę visą sumanymą šmaikščiai siūlydami neiti į teatrą, nes ten bus stiprių patirčių, kurios ne visada malonios. Panašu, kad stipriausia patirtimi tapo pats pasiūlymas. Nesitikėjome tokio ažiotažo, bet norėjome, kad teatras atsidurtų dėmesio centre. Sveikiname reklamos agentūrą TRUTH ir visą LNDT rinkodaros skyrių suradus tiksliausią ištarą, kuri parodoksaliai tapo geriausiu pasiūlymu apsilankyti teatruose“, – teigia LNDT meno vadovai Kamilė Gudmonaitė, Antanas Obcarskas ir Eglė Švedkauskaitė.
„Išskirtinei komunikacijai reikia ne tik drąsios idėjos, bet ir drąsaus kliento. Toks puikus duetas ir buvo reklamos agentūra TRUTH su LNDT“, – teigia TRUTH strategas Tomas Bartninkas.
Kampanijos pradžioje reklaminiuose stenduose pasirodė tuščia LNDT Didžiosios salės kėdė, uždengta plėvele ir lakoniškas užrašas „Neik į teatrą“. Ši žinutė buvo ne visų sutikta palankiai, kai kas informaciją priėmė tiesiogiai ir piktinosi tokiu pasirinkimu. Po savaitės pasirodė pirmosios LNDT 84-ojo sezono premjeros „Ruletė“ afiša jau su kėdėje sėdinčia aktore ir pirmuoju kampanijos šūkio tęsiniu „Priprasi“, atitinkančiu tos premjeros temą. Vėliau sekė kiekvienai premjerai pritaikyta nuotrauka ir pagrindinio šūkio tęsinys.
„Neik į teatrą, nes priprasi. Neik į teatrą, nes skaudės ir skaudins. Neik į teatrą, nes užsikrėsi. Neik į teatrą, nes primins, į ką nenori žiūrėti, kur nenori kreipti minties ir nuo ko esame įpratę nusisukti. Šis laikotarpis – naujojo jautrumo laikas, kai per sekundę viskas skyla į juoda ir balta, kai nuo tavęs lengvai gali nusisukti, kai pats esi linkęs apmėtyti kitą akmenimis, kai nuomonė – didžiausias ginklas.
Neik į teatrą, nes reikės mąstyti, kovoti, reaguoti. Neik į teatrą, nes jame skaudžiai susitinka privilegija ir skurdas, esantys galios pozicijoje ir tie, už kuriuos nuspręsta, kur jų vieta. Galiausiai, neik į teatrą, jei bijai mirties: tikros mirties ir tos, kuri primena mirtingumą: planetos nykimo, nutrūkusio ryšio, pakitusios sąmonės būsenos, atvirumo, kūnų maišto, kovos už identitetą, kartų konflikto. Neik į teatrą, jei bijai gyventi“, – apie 84 sezoną jo pradžioje rašė LNDT meno vadovai.
Per šį sezoną Lietuvos nacionalinis dramos teatras pristatė septynias premjeras: „Ruletė“ (rež. Jo Strømgren), „Apmąstant omarą“ (rež. Yana Ross), „Sibiro haiku“ (rež. Augustas Gornatkevičius), „Teiresijo krūtis“ (rež. Laura Kutkaitė), „Dalykai, kurių neišdrįsau pasakyti, ir dabar jau per vėlu“ (rež. Kamilė Gudmonaitė), „Pjesė gyvenantiems išnykimo laikais“ (rež. Antanas Obcarskas) ir „Viktoras, arba Vaikai valdžioje“ (rež. Gintaras Varnas).
Dėl „Password“ apdovanojimo „Neik į teatrą“ varžėsi su „Eurojackpot“ reklamine kampanija „Tik be pavydo scenų“, kurią kūrė „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „Open agency“. Iš viso finale varžėsi 20 efektyviausių rinkodaros kampanijų. Vertinant pateiktas kampanijas, didžiausias dėmesys tenka pasiektiems rezultatams (40%), toliau po lygiai balų atitenka likusiems kriterijams: verslo situacijai ir tikslams (20%), įžvalgai (20%) bei įgyvendinimui (20%).
Naujas, 85-asis Lietuvos nacionalinio dramos sezonas prasidės Didžiosios salės premjera rugsėjo 13 d. Bilietus į rudens spektaklius bus galima įsigyti jau birželio pradžioje.